לא קבלת לקוחות, החזר כספי מלא!

קידום עסקים ובעלי מקצוע באינטרנט

קידום עסקים באינטרנט

 

בעל עסק יקר, סביר להניח שכבר היום אתה מוציא כסף על קידום, פרסום או שיווק? או לפחות בעבר עשית מספר ניסיונות ואתה למוד ניסיון? אם אתה נמצא בדף זה סימן שאתה ממשיך לחפש פתרונות להגדלת העסק ויש בך את הרצון להצליח והאמונה שאפשר להגשים את כל החלומות.

 

מטרתי היא לעזור לך כבעל עסק להתפרנס בכבוד ולשפר את איכות החיים!

 

אני כאן כדי למצוא לך ולי את הלקוחות הנכונים, האנשים הנכונים, שתהיה להם גישה חיובית, סבלנות, יושרה, רצון לעזור לאחרים, שיהיו דומים לנו.

בגישה הנכונה אפשר יחד לעשות שיפור משמעותי בעסק ובחיים בפרט.

 

אני מאמין

 

אני מאמין שלבעלי עסקים מגיע לעבוד פחות ולהרוויח יותר, להתרכז נטו בביצוע עבודות העסק ופחות בענייני השיווק, את הזמן שמתפנה לנצל כדי ליהנות יותר מהחיים, זהו תגמול פשוט ובסיסי עבור לקיחת אחריות, סיכון כספי ולא פחות חשוב תגמול עבור העסקה ונתינה של פרנסה למשפחות רבות.

 

אני מאמין שהנכס הכי גדול בעסק שלך זה אתה!

 

אם יהיה לך טוב בחיים אז גם העסק שלך יצמח, אני כאן כדי ליצור לך הזדמנויות חדשות, לעזור לך לגייס לקוחות חדשים, לשמר לקוחות וותיקים, לשפר את יכולת המכירה והשירות אצלך בעסק ולפנות לך זמן יקר לדברים החשובים בחיים.

 

לא נמאס לך לרדוף אחרי עבודות ולקוחות?

לא נמאס לך לרדוף אחרי לקוחות

אם אתה בעל חברה או עסק ויש לך רצון להביא לקוחות חדשים, לשמר לקוחות קיימים ולהגדיל את מחזור המכירות החודשי אז תן לי לעשות את עבודת השיווק עבורך בצורה נכונה ואפקטיבית, הדגש הוא שאתה לא צריך לעשות את עבודת השיווק בעצמך! אך רצוי מאוד שתכיר את ערוצי השיווק, הפרסום והקידום אשר פועלים באינטרנט ואיך להימנע מטעויות שעלולות להזיק מאוד לשיווק העסק ויעלו לך הרבה כסף.

 


ניסיוני משנת 2004 בקידום עסקים ובעלי מקצוע באינטרנט נותן מענה למגוון מטרות : חשיפה, תדמית ומיתוג, גיוס לקוחות חדשים, שימור לקוחות קיימים, שיפור שירות לקוחות ומכירות.

 

השיטה שלי לקידום עסקים באינטרנט היא בעצם להקים עבורך פלטפורמה שיווקית באינטרנט לאיתור, קליטה ויצירת מערכות יחסים עם הלקוחות הפוטנציאלים כולל שיפור אמינות ומקצועיות העסק ועד "ייצור" לידים בפועל.

 


אני הופך להיות הזרוע השיווקית של העסק שלך ולמעשה דואג שלקוחות פוטנציאלים יראו אותך ברחבי האינטרנט: גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב , כמה עולה, אתרי שירות 10 ועוד מאות אתרים שבהם "מסתובבים" הלקוחות העתידיים שלך, זה לא אומר שאתה צריך לעזוב את משרד הפרסום שאתה עובד איתם היום, ראה בי סניף נוסף לעסק שלך.

 


המיתוג והכתיבה השיווקית שתקבל ממני יפעלו כמו סוכן מכירות ממולח ומקדם מכירות מדרגה ראשונה שיחסכו לך זמן ואנרגיה בשכנוע לקוחות לעשות איתך עסקים.

 

הדבר היפה בשיטה שלי זה שאתם מפסיקים לרדוף אחר עבודות ולקוחות ולמעשה הם מתחילים לרדוף אחריכם וכל שנשאר לכם לעשות זה להתרכז בביצוע של העבודה עצמה שזה בעצם מה שאתם יודעים לעשות הכי טוב.

 

 

לא כל אחד יכול להיות לקוח שלי!

 

חשוב לדעת מראש שלא כל אחד יכול להיות לקוח שלי, אני בוחר את הלקוחות שלי בקפידה רבה לפי מספר קריטריונים בניהם - מקצוענות, רצינות, יושר אישי ורצון עז להצליח.

 

אני שומר אמונים ללקוחות קיימים, אני משקיע המון זמן בקידום ושירות של לקוח קיים, יש אצלי תחומים סגורים שאני לא מוסיף מתחרים ללקוחות הקיימים אצלי ולא משנה כמה כסף ינסו לשלם לי, זה פשוט לא יעבוד, מי שניסה יודע.

 

איכות עולה כסף ומי שמחפש משהו זול בסוף ירגיש כי הטעם המר של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג הטעם המתוק של המחיר הנמוך, אצלי הפרסום זו לא הוצאה אלא השקעה, זה לא משנה כמה עולה ליד אלא מה שמשנה זו השורה התחתונה, שורת הרווח!

 

אני נותן שירות אישי VIP בו אני ורק אני זה שמטפל ומלווה את הלקוח, החל מהקמת אסטרטגייה שיווקית ועד הביצוע בפועל וכרגע אין באפשרותי לקבל לקוחות מתחומים אחרים לאלה שאני היום כבר מקדם וזאת מפני שנגמר לי הזמן...

 

ניתן לפנות אליי רק עבור התחומים הבאים : עריכת דין, טיפולי אסתטיקה, ניתוחים פלסטיים, רפואת שיניים, שיפוצים, עיצוב שיער, וטרינריה ואדריכלות ועיצוב פנים.

 

בנוסף ללידים איכותיים, אחסוך לך זמן, כסף וכאב ראש!

לחסוך זמן וכסף

חלק לא מבוטל של בעלי העסקים בישראל עסוקים רוב הזמן במרדף אחרי "מציאת הדרך להביא לקוחות חדשים ועבודות" ונוצר מצב שהם עושים את כל הטעויות האפשרויות וכתוצאה מכך מפסידים כסף, מזניחים לקוחות קיימים, מאבדים זמן יקר ולפעמים בדרך גם את הבריאות, אי אפשר להאשים אותם בסיטואציה שיצרה מהפכת האינטרנט ששינתה את "כללי המשחק" והחריפה את התחרות אשר גרמה גם לעלייה חדה במחירי הפרסום. אם עד לפני עשור בעלי מקצוע היו עסוקים בעבודתם ובמתן שירות ללקוחות עכשיו הם נאלצים בעל כורכם לעסוק בשיווק באינטרנט, לעלות תמונות לאינסטגרם, לצלם סרטוני וידאו, לעלות פוסטים לפייסבוק, לכתוב תכנים לאתר, לבנות קורסים דיגיטלים והרשימה עוד ארוכה ורבה... איך בעל העסק הקטן לא יהיה מתוסכל אם הוא לא מספיק לעשות את הדבר הכי חשוב שזו העבודה עצמה.

 

האם גם אתה עושה את הטעויות הנ"ל :

 

  • חושב קודם באיזו מדיה לפרסם ורק לאחר מכן חושב איזה מסר צריך לפרסם?
  • מנסה למכור לכולם במקום להבין מי הם הלקוחות שבאמת מתאימים לך?
  • מקבל החלטה על סמך מחיר הליד ולא בודק מה איכות הליד, אם זה נראה מחיר יקר אז מוותר?
  • מתמקד בפרסום תכונות המוצר ולא בתועלות שנותן אותו מוצר?
  • מעתיק את הפרסום של המתחרים?
  • עובד על סמך תחושות במקום להכין אסטרטגיה?
  • מנסה לעשות דברים לבד במקום לקחת איש מקצוע?
  • מנהל לידים על דפי נייר ולא במערכת ניהול?
  • מסביר למעצב ולמקדם האתר איך לעשות את העבודה?
  • משלם על פרסום יותר ממה שאתה מרוויח מאותו פרסום?

 

למה לקחת סיכון כספי על - הקמה, ניהול חודשי והשקעת הכסף בפרסום עצמו, שאפשר פשוט לשלם על התוצאה?!

 

זה מה שתשלמו אצל קולגות שלי:

 

  • בניית דף נחיתה: 500-1,500 ש"ח.
  • הקמת קמפיין בגוגל 1,000-3,000 ש"ח.
  • ניהול קמפיין בגוגל: 15% מתקציב הפרסום ולא פחות מ 500 ש"ח לחודש.
  • הקמה וניהול קמפיין בפייסבוק ואינסטגרם: 1,000-3,000 ש"ח חודשי.
  • כתיבת תוכן שיווקי: 1,000-2,000 ש"ח.
  • אחסון, מערכת CRM, הודעות SMS, טלפון מאסקיו למדידת שיחות:  100-200 ש"ח לחודש.

 

ועכשיו לחלק הכי גדול בהוצאה שלכם, על כל זה צריך להוסיף את הכסף עצמו שמושקע במדיות השונות, זה עוד מספר אלפי שקלים בכל חודש...

 

אתם משלמים לחברות הקידום והפרסום הדיגיטלי הרבה מאוד כסף ועדיין זה לא מבטיח שתצליחו להיות רווחיים... יגיעו לידים עם מספר טלפון שגוי וגם אנשים שבכלל מחפשים משהו אחר ממה שאתם מוכרים ולא לדבר על פניות שלא נמצאות באזור הפעילות שלכם - כל אלה הם לידים שאצלי לא משלמים עליהם ומה קורה במצב של כישלון? מצב שהשקעתם הרבה כסף, שילמתם לכולם וכולם הרוויחו, חברת הקידום, גוגל, פייסבוק, המעצבים, המתכנתים ורק אתם הפסדתם בגלל שלא הגיעו כמעט פניות...?

 

אומרים שמי שלא מסתכן לא מרוויח ואני מסכים עם המשפט הזה לחלוטין ולוקח עליי את הסיכון, אני מאמין בעצמי ולכן אין לי בעיה עם זה.

יש אצלי לקוחות שמשלמים לי 20-50% מהברוטו של עסקה שהגיעה דרכי, בשביל לשלם לי במודל של סגירה ולא לפי ליד תצטרכו להראות לי שאתם גם יודעים למכור ואז אפילו השמים הם לא הגבול...

 

מתי צריכה להידלק נורה אדומה?

 

כאשר אתם מציעים למשרד הפרסום הדיגיטלי לשלם להם לפי ליד תקין ולא לפי דמי הקמה וניהול חודשי והם לא מוכנים בשום פנים ואופן, זה אומר חד וחלק שהם לא מאמינים ביכולות שלהם להביא לעסק שלכם עבודה ומצד שני אל תתבלבלו לחשוב שמי שמוכר לידים בלי להקים עבורכם את כל מערך השיווק המטורף הזה של - דף נחיתה אישי הכולל כתיבה שיווקית שכנועית, בניית קמפיין רימרקטינג וריטרגטינג שיעזרו לכם גם בתהליך המכירה והכי חשוב - לקיחת הסיכון של השקעת הכסף בפרסום בגוגל ובפייסבוק - זה ממש לא אותו מוצר! זה יהיה כמו להשוות בין שתיית כוס חלב ביום שרבי כאשר בחוץ 40 מעלות חום לבין לגימת שמפניה ואכילה של מטעמים במסעדה ממוזגת בעלת דירוג של 2 כוכבי מישלן.

 

לקוחות ממליצים

 

 

 

 

 

 

 

 

בואו נכיר

 

אז כמו שכבר כתבתי, שמי אילן שוורץ מקדם אתרים ועסקים באינטרנט משנת 2004, גם הסיפור שלי התחיל באופן דומה לזה של הרבה עסקים קטנים שנתקלו במהלך הדרך בהרבה מכשולים וקשיים ועכשיו אני רוצה ומרגיש זכות רבה לשתף אתכם בדרך שלי להצלחה כלכלית ואישית בתקווה שזה יעזור לכם להגיע להצלחה ובהצלחה עבור המטרות שהצבתם עבורכם.

בדרך להצלחת העסק שלכם ישנם הרבה תחנות ויש לצפות ללא מעט קשיים אבל תחושת הסיפוק שתרגישו לאחר מעבר של כל מכשול תהיה שווה את המאמץ, צריך ללמוד ליהנות מהדרך כי זה בעצם רוב הזמן והשנים הכי טובות שלנו בחיים.

תפנו אליי בוואטספ וגם אם אין באפשרותי לעזור אשמח לתת עצה טובה ומתנה שוות ערך!

עדכונים אחרונים
קידום באינטרנט בשיטת אילן שוורץ משנת 2004
לא קבלת לקוחות, החזר כספי מלא!